Előzményként hagy mondjam el, hogy mennyire vártunk ám Téged! Más nevében nem igazán "beszélhetek" írhatok,de szerintem mindenki más is ennyire várt mint Én..Mi Keresztapáddal! Anya és Apa kitett magukért (ezernyi dícséret is nekik)....sokat kellett várni Rád...de jöttél és vitted a PÁLMÁT....

Az első ultrahangos képed....

Ekkor már 27 hetes "nagylány" voltál anya pocijában és már örülhetet a család, mert megmutattad magad nekünk...:-) Na volt is nagy öröm...még egy lány a  családban (fiúk hanyagolhatók)! .-) Mostmár elárulhatom, hogy Keresztanyád nagyon boldog volt, hogy kislány leszel, valahogy azt szerettem volna...bár ha fiúnak adott volna az Istenke akkor meg tuti hogy annak örvendezünk! Igy nem lettél kis Pistike! :-D

Jöttek a fontos dolgok..mi legyen ennek a kicsi lánynak a neve. Hm...én szívesen döntöttem volna a szülők helyett, no de ez nem az én feladatom (sajnos) habár remekül nevet találtak neked végül. El kell hogy mondjam nekem kevés név tetszett a szüleid listájából. Anyukád kedvenc lány neve: Flóra(-), Fanni(-), Laura(-) Gréta(++)

Apukád kedvenc nevei: Mercédesz(-, tütü, :-D),  Adrienn(-), Jázmin(++) Aztán közös megegyezéssel Gréta lettél! Ami szerintem is igazán szép név..bár ha Edit lettél volna, mondjuk Murányi Gréta Edit...nos azaztán...:-D

Irhatnék még sokmindent arról az időről amikor még pocakban laktál, na de nagyon hosszú lenne, mert nem volt olyan reggel, hogy ne gondoltam volna Rád, hogy vajon hogy van az én kicsi keresztlányom odabent. És persze Anyát és Apát, de főleg Anyát sokszor kellett vigazstalni, hogy fel a  fejjel és csak pozitívan, mert ez a kislány csodálatos lesz és minden remekül fog menni...és valahogy így is lett! :-)

És szerencsésen "megnyertük" a keresztszülők pozícióját is...hát igen ez aztán boldogság..

A bejegyzés trackback címe:

https://greti-baba.blog.hu/api/trackback/id/tr75930730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása