Hétvégén együtt voltunk...amikor megpillantottál minket nagy ugrándozásban törtél ki...amikor odamentem csak mosolyogtál lehajtott fejjel szégyenlősen...meg lehetett volna falni Téged! Aztán feloldódtál pár perc alatt...olyan jó volt a karjaimban tartani! :-) Megmutattad a szobádat és csak mosolyogtál! Este amikor elindultunk Tőletek ordítottál, hogy ne menjünk...nos így tudsz te szeretni ennyire... :-) lassan váltunk te sírsz miattam és nem én miattad! :-) Vagy együtt sírunk, hogy keveset vagyunk együtt! :-) De ami késik az nem múlik...

Szombat reggel 5.20kor bebújtam a szobádba és csodáltam ahogy alszol, egészen addig amíg fel nem ébresztettelek...10percig nyútózkodtál édesen! Aztán rám mosolyogtál! :-)

És.....kimondtad nem egyszer a bűvös szót.....Edi...Edi...Edi...Edi.....nos ez aztán szívmelengető volt számomra! :-) Edi..Edi...Edi...igen igen..igen....az anya, apuci, mama, papa után én jövök...pedig alig látsz! :-) És így is nagy kedvenced vagyok! :-)

Mókás story volt, hogy hajtogattad, hogy Apuci, apuci, Apuci én kedvesen próbáltalak rávenni az ayucira is...erre te...gyí-gyííí....és odaszaladtál a  bizonyos Anyucihoz, aki a gyíííí.... :-D azaz anya  a ló!!!! :-D Nos Anya a ló...apa meg apuci...nők!!! :-D És felpattantál Anyukád hátára, hogy szaladjon veled!!! Mókás voltál!!! :-)

Fodrászkodtál is rajtam..hajat száritottál! És buborékoztunk is együtt! :-)

Csodás veled lenni......ennél nagyobb boldogságot nem is kívánhatnék magamnak pillanatnyilag! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://greti-baba.blog.hu/api/trackback/id/tr582178328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása