Újra együtt Nagyszerelmemmel

 2010.09.13. 21:36

:-) Pénteken meghallottad a hangom és négykézláb rohantál az ajtóhoz és előttem elterültél...kaptam rögtön puszit és csodáltuk egymást a nagy szemeinkkel! :-) Nos ez szerelem...lassan értem már milyen lehet anyának lenni!!! Teljesen bepörögtél tőlem, tőlünk! Én hulla voltam, de Te mindig kihozod belőlem  maximumot! :-) Olyan szépen beszélsz...annyi új szót mondasz...remek kiscsaj vagy! :-) Sok hajad nőtt, kopasz hercegnőm...híztál, de természetesen súlyod még így is ideális...:-) Szavacskáid: jó, nem jó, oké, baba, apuci, anya, EDI, Laci, Ágó, Evi, icipici, ide-oda, abba, csacsi, paci, pipi, pici baba abba, Dávid, helló, köszi, mama papus, Ildi, Barbi, gyere Edi, jössz hozzám Edi, Apucika, cici (cica)....stb...csodásan beszélsz...imádsz énekelni! "Boci, boci tarka...se füle se farka...ha együtt énekeljük még  a tető is leszakad...vagy hogy ismondják ezt! :-D

Én meg imádlak Téged de nagyon! :-) Néha hisztérikus kis hercegnő vagy...de a  szemed állandóan ragyag ha rám nézel, ahogy az enyém is rád! Kölcsönös ez nagyon! Anya maradt a nyí...ma reggel már hisztériáztál miattam és fel kellett hívnia anyának engem, hogy halld a hangom...mi ez ha nem szerelem! ????  Te vagy szívemnek legnagyobb csücske!!! És nemsokára idelátogatsz hozzám! Megeszlek felfallak...te leszel a reggelim, ebédem vacsorám! :-)

Óh és együtt pancsiztunk...még vizet is ittam  a kedvedért a bálnából! Spricc keresztanyu szájába...Mert maradok a régi nagy bohócod Tündérkém! :-)

EGYSZERŰEN DE NAGYON SZERETLEK!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://greti-baba.blog.hu/api/trackback/id/tr412294044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása