Keresztelő előtti izgalom....

 2009.06.25. 07:20

Nemsokára keresztanya leszek! Juhééééééééééééé! Én foglak fogni, meg minden egyéb....alig várom....szerintem valahol a felhők között leszek az egész keresztelő alatt! :-D Mindig is szerettem volna keresztanya lenni...de ha a tied nem lehetek buta "köteles visszahívni" dolgok miatt, az nem töltött volna el nagy boldogsággal! Nos, én a saját gyerekem keresztszüleit meg fogom válogatni az már tuti! A szüleid épp súrolják a bekerülés határát! :-D :-D :-D Gyönyörű leszel a ruhácskádba amit választottunk Neked! :-) Kis hercegnő leszel! Az én kis hercegnőm! Hogy meg tudtad változtatni az ember életét Grétikém! Csak azt sajnálom, hogy nem lehetek Veled nap, mint nap, úgy mint az ikrekkel voltam! Olyan isteni érzés amikor egy csöpség még alig tud beszélni és azt mondja, hogy szeretlek! De biztos Te is fogod nekem ezt mondani! Isteniek leszünk ketten együtt! Egy elkényeztetett hercegnő leszel az már biztos! És ebbe nincs beleszólásuk az Ősöknek! Majd együtt kijátszuk őket! Apád amúgy is vajszivű, anyáddal meg tudni kell bánni! :-D Én elég jól tudok, csak a kishuga vagok! :-D szóval tele vagyok izgalommal, holnap megyünk haza..az út haza számomra rettentően hosszú...nem bírok a seggemen ülni...vagy pityergek vagy csacsogok Rólad....és utálom a budapesti dugót, mert feltartanak, amikor én már ott szeretnék lenni melletted! De eljön az is!

Imádlak Szivemcsücske!!!!

"Mosoly, ami fontosabb, mint
más,
Öröm, amit másban nem
találsz.
Fiatal a szíve,
Mégis mennyi szépet hord.
Amikor csak játszik és nevet,
Csoda, amit kérni nem lehet.
Elmondani félek,
Elhallgatni miért kell:
Jó, hogy élsz,
Megadsz mindent,
És így teljes lett az életem,
Hisz létezel.

Kicsi szív,
Kicsi lány,
Aki éjszakánként angyalokkal jársz
És a nagy csodákra vársz.

Kicsi szív,
Kicsi lány,
Ki az életembe annyi fényt hoztál,
Mikor lelked itt maradt egy éjszakán.

Úgy vártam rád,
Ez a szeretet
Az égben született,
Egy isteni áldomás.

Kicsi szív,
Sose félj,
Én majd mindig óvlak,
átkarollak, bármi ér,
Hogy egy szép világban élj.

Kicsi szív,
Kicsi lány,
Lényed elvarázsol, minden
perc egy boldogság.
De egyszer útra kelsz majd,
akkor is, ha fáj."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://greti-baba.blog.hu/api/trackback/id/tr301207016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása