Keresztanyúúúúú...

 2010.06.07. 17:06

Ezt az én tündérvirágszálamtól kaptam...persze az apukája költötte nekem...örök hálám...hm....micsoda mennyei érzés kerít hatalmába ilyenkor engem...repülök, mint egy kismadár...Murányi Gréti te vagy az én kis "kopasz" angyalkám....ha hazamegyek megeszlek....

 

Keresztanya (ez én volnék) :-P

"Ezen szó sokat jelent nekem nagyon,

Te aki a szó mögött bújkálsz,

Többet érsz , mint bármely vagyon!

Szeretsz engem, s én is szeretlek,

Szeretem amikor szemeid rám nevetnek!

Adok neked puszit ha tehetem,

Az érte járó mosolyod soha nem feledem!

Imádok játszani veled,

Sok boldog  (kereszt)anyáknapját kívánok neked!


                                              Grétike


Utóirat: Jó kedvem van, mert te vagy a kereszanyám, légyszi gyorsan puszild meg a  keresztapám!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://greti-baba.blog.hu/api/trackback/id/tr892063407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása