Egy hét veled...

 2010.06.21. 22:18

Kórházba került a kicsi "hencegnőm", garat és szájfertőzéssel, így kénytelen voltam haza menni hozzád és lelket önteni kedves édesanyádba és neked vinni egy boldog mosolyt. :-) Mert együtt szép az élet!!!! És csodák csodája a keresztanyád csodákra képes, jó hatással vagyok rád...és te is rám. Érted tényleg lehoznám a csillagokat is. Az a legszebb, hogy mindig úgy tudunk egymásnak örülni..melletted mindent elfelejtek, csak azokat a csodás szemeidet, ujjacskáidat látom.te vagy az én mindenem. Együtt pancsiztunk a fürdőkádban, isteni volt, sétáltunk, motoroztunk, homokot szórtunk egymás fejére is...és csak úgy csillogtak a szemeink...egyszer nekem is lesz egy ilyen csodás kislányom.... :-)
És most én nyomomom az ágyat :-) , de ennyit és még sokkal többet is megért nekem, hogy a közelemben lehettél...

 

 
 
Ha szeretnél...

Ha szeretnél, bármit megtennék.
Csak légy bátor, s bízva kérj!

Kérj álmot, s hozok neked,
Kérj kincset, s eléd teszem.
Kérj csillagokat, felrepülök érte,
Kérj csodát, s varázsolok neked.
Kérj meleget, én tüzet rakok,
Kérj vizet, s én innod adok...
Kérj boldogságot, s boldoggá teszlek,
Kérj törődést, én melletted leszek.
Kérj hitet, megtanítalak hinni,
Megteszem neked, kérj akármit...

Egy van, mit már kérned sem kell,
Hogy tiszta szívből szeresselek...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://greti-baba.blog.hu/api/trackback/id/tr172099507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása