Az első közös nyaralásunk!

 2009.11.08. 13:11

Nyár közepén egy hetet nálunk töltöttél Budapesten! Gyönyörű egy hét volt! Az is biztos!

Minden reggel és éjszaka ha felébredtél odabújtam melléd az ágyikóba és csodálltalak csendesen! Reggelente meg olyan boldogító érzés volt a Te mosolyodat látni! És olyan tüneményes voltál ahogy egymásba szerettünk, mert egymásba szerettünk! :-) Persze én már előtte is szerelmes voltam ám beléd..de neked ehhez idő kell még! :-)

Pár nap után azt hiszem én voltam a Te nagy bogócod, akit amint megláttál hatalmas kacarászásokban törtél ki! Néha tényleg csak rád kellett néznem és mint aki mámoros állapotban van elkezdtél hahotázni! Anyukád el is nevezett Bohócnak engem...sebaj...a lényeg hogy imádj! :-) Voltunk a Balatonon is veled, vásároltunk csajos dolgokat, sétáltunk nagyokat és hurcolásztam a seggecskédet reggeletől estig..kiskirálynő lettél akkor! Jól bírtad a kiképzést! :-)  Csodálatos napok voltak azok és tudtam, hogy a sziíem fog megszakadni, ha már nem leszel itt! A kis mancsikád lenyomatát hetegik őriztem a tükrömön a lakásban! :-)

De a következő nyaralásunk még szebb lesz.....

A bejegyzés trackback címe:

https://greti-baba.blog.hu/api/trackback/id/tr721508924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása